2011. augusztus 4., csütörtök

Ló vagyis csak lófej :)

A hétvégén volt két lófej tortám is, de mivel az egyik kiköpött mása volt  az előzőnek ezért azt nem mutatom. A másodikat egy tortás tali képei ihlették,  Andi  - Gabi - Eszter - közösen készített egy nagyon szép lovas tortát, érdemes a beszámolókat el olvasni! Na szóval annyira megtetszett, hogy el döntöttem ilyet én is akarok csinálni. Nem is kellet sokat várnom, mert a múltkor lófej után sokan ilyet akarnak. Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket.

6 megjegyzés:

Mammy írta...

Juuuj, de nagyon jó lett!!! Bővítjük a triumvirátust!!!! Megtisztelő lenne veled tortázni!!!!

Bitóné Szilvi írta...

Nekem lenne megtisztelő ha befogadnátok :)Köszönöm!!

marisz57 írta...

Hát ez a lófej nagyon de nagyon jól sikerült!
Én ilyet biztos nem tudnék.

Gabi, a tortatanonc írta...

Igen-igen-igen! :))))
A torta nagyon jól sikerült - ez is, a többi is! Remélem, egyszer közösen is alkotunk valami újabb csodát!

sütimanó írta...

Ilyet rendeltek tőlem decemberre,(air brush nélkül)nem tudom,hogy fogom megoldani,valami jó tanács,hogy megközelítőleg ilyen szuper legyen????

Bitóné Szilvi írta...

Mégegyszer köszi mindenkinek :) Igaz kicsit el vagyok veszve de minden nap benézek.

Sütimanó, biztos vagyok benne hogy hasonlóan jót tudsz mad alkotni ha fekete porfestékkel és ecsettel árnyalod a lovat :)